woensdag 5 oktober 2011

Workshop demo-dag Doe@ding


Hoi allemaal,
Ik wil jullie nog even mijn tag laten zien die ik heb mogen maken op de Demo-dag bij Doe@ding afgelopen zaterdag. Deze workshop werd verzorgd door Angela van Dorp en Monique Lokhorst.
Het  leuke aan deze workshop was dat we behalve het materiaal wat we nodig hadden ook de stempel zelf erbij kregen. Dat was een enorme verrassing
Eerst kregen we ruim de tijd om bij Monique met distress-inkt de speciaal voor Doe@ding ontworpen Magnoliastempel stap voor stap in te kleuren .Dit is moeilijker dan ik dacht en ben dan ook niet geheel tevreden met het kleurresultaat. Ik zal nog heel veel moeten oefenen om net zo mooi te kunnen kleuren als Monique. Maar ik vond het wel heel erg leuk om te doen en heb veel tips gekregen waar ik mee aan de slag kan.
Bij Angela hebben we daarna de tag met distress-inkt oud gemaakt en in elkaar gezet. Dit ging me gelukkig iets beter af. Het resultaat zien jullie hierboven. Ik wil beide dames alsnog bedanken voor deze gave workshop. Ik zal met dit idee echt nog wel eens vaker gaan gebruiken want ik vind `m enorm  leuk geworden.
allemaal een fijne avond toegewenst!
Groetjes van monique

6 opmerkingen:

  1. Die is heel mooi geworden Monique,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem nog niet gezien, hij is SUPER!!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique

    Wat een pracht van een TAG.
    Echt super lief gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél leuk geworden Moniek
    Groetjes,
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Harstikke mooie tag Monique!!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor,ik vind hem super geworden.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!