zaterdag 1 oktober 2011

Doe@ding demo-dag!!

Hoi allemaal,
Zijn jullie er ook geweest? Ik wel en ik heb genoten!!
 Natuurlijk eerst bij mijn dinnetje gaan kijken die voor het eerst mee deed aan de demo's. Ze deed het hardstikke goed (alsof ze het al jaren deed!!) Haar kaarten zijn dan ook schitterend dus ik heb mijn ogen weer uitgekeken naar al het moois wat ze weer gemaakt had.Ook bij alle andere dames gekeken,genoten en ideeen opgedaan. Een gave workshop gevolgd bij Monique en Angela. Bij de workshop zat een hele lieve  magnoliastempel exclusief voor Doe@ding uitgegeven. En  natuurlijk een heleboel leuke spulletjes aangeschaft!!  Veel mede bloggers gezien en gesproken ; Kortom mijn dag kan echt niet meer stuk.
Veel liefs van monique

3 opmerkingen:

  1. Er staan inderdaat vele schitterende creaties bij Elly op tafel.
    Je raakt niet uitgekeken.
    Heb verder een fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat leuk dat ik mezelf hier terug zie ;-).
    Het was super leuk he dinnetje? We spreken snel weer wat af hoor!!
    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben gisteren geweest en heb ook heel erg genoten het was in woord geweldig, en ook ik heb de workshop bij Moniek en angela gevolgd
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!