donderdag 20 oktober 2011

Winters kaartje

Hoi allemaal,
Ik zag de laatste tijd zulke leuke kaartjes voorbij komen die op craft gestempeld en gekleurd waren dat ik dat ook eens uit wilde proberen. Het is best even wennen maar het resultaat is best leuk geworden al zeg ik het zelf. Wat me alleen opvalt is dat door het kleuren sommige lijntjes vervagen. Ik zie nu ik deze kaart geplaatst heb dat ik de oogjes even opnieuw moet gaan aanzetten met een fijne zwarte pen want ook die zijn vervaagd. Ik heb gelukkig van copics een hele fijne dunne pen waarmee ik dat mooi kan bijwerken.. De stempel die ik gebruikt heb is van Nellie snellen en de tekst is van L.O.T.V. Het mooie papier is van Maya-design. Ik heb daar heel wat van ingeslagen omdat het op dit moment voor mij het meest favoriete papier is om mee te werken. De swirl is van Magnolia en de ijssterren zijn geponst met twee ponsen van Martha stewart. Zo, vanavond nog een keer een avonddienst en dan heb ik een weekje herfstvakantie. Ik heb er nu al zin in. Lekker thuis rommelen en natuurlijk heerlijk kaartjes maken!!
Groetjes van monique

6 opmerkingen:

  1. Hee Monique,

    Ik kan niet anders zeggen dan dat ie weer prachtig is. Super leuk dat inkleuren op craft!

    Lekker herfstvaktantie??? Afspraakje maken dan? ;-)

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje, heel mooi papier en super mooi ingekleurd!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowww super mooi weer, geweldig gaaf papier he, ik ben er ook steeds mee bezig
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje, heel mooi ingekleurd, ik kleur ook graag op craft.
    dank je wel op je lieve reactie op mijn kaart en dan nog even een antwoord op je vraag, ik heb de embossingmal bij boekenvoordeel (Keizerswaard) vandaan, maar in Dordrecht heb je ook vast wel een boekenvoordeel.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique

    Wat een prachtig kaartje.
    Echt super lief en mooi gemaakt.


    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is je heel goed afgegaan kleuren op kraft. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar vind het een heel mooi effect geven.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!