woensdag 12 oktober 2011

Sweet Christmas dreams

Hoi allemaal,
Gisteren ben ik onverwacht een middagje naar Elly geweest om te scrappen en te beppen. Natuurlijk meer gebept dan gescrapt dus mijn kaartje niet af gekregen. Wel  lekker bij gekletst en leuke mallen en stempels uitgewisseld, dus we kunnen weer aan de slag!! Het was errug gezellie!!
Deze kaart vandaag dus verder afgemaakt. Het is een stempel van de laatste magnolia serie Sweet Christmas dreams.Wat komen er weer leuke stempels uit ,vinden jullie dat ook  dames. Mijn vingers kriebelen al om er mee aan de slag te gaan. Dit kaartje  heb ik bewust in een kleur gelaten,maar het is toch erg naar mijn zin geworden!! Ik ben weer benieuwd naar jullie reactie's. Ik zag dat er weer een paar dames zich als mijn volger hebben aangemeld.  Hardstikke leuk dames welkom op mijn blog. Ik hoop dat jullie net zo genieten als ik!!
allemaal een fijne dag toegewenst!
Liefs van monique

10 opmerkingen:

  1. Ja, het was weer lekker gezellie Monique!!! Doen we snel weer over.
    Je kaartje al af zie ik ;-) Hij is echt harstikke leuk geworden joh. Super!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat zeg deze kleine Tilda.
    Ja wat gaat komen is allemaal om op te vreten.
    Je kaartje is prachtig.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi Moniek zo in één kleur.

    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou het is zeker een schatje van een kaart en leuk om een vriendin te hebben met de zelde hobby!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Monique wat een lieve stempel is dit!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart MONIQUE.
    Echt super lief en mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super lief kaartje leuk gedaan alles in 1 kleur
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi

    bedankt voor je reactie.
    dokter edwin. was HEEL moeilijk om te krijgen. ik heb hem via amerika in de wacht kunnen slepen. maar het is een limited edtion. dus heel moeilijk aan te komen. ik heb ook maar een "mini" want de grote was al uitverkocht. je kan ebay in de gaten houden. maar hij is niet te bestellen zeg maar.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Monique!!! Ik zou willen dat ik alle nieuwe stempels kon kopen want wat zijn ze weer prachtig hè!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooie kaart zeg!!, wat gaaf dat je wat grotere hartjes aan de slinger heb gehangen geeft weer een heel ander effect zo groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!