maandag 24 oktober 2011

Merry and bright




Hoi allemaal,
de kerstkaartjes gaan weer lekker. Vandaag wil ik een soort trapkaartje laten zien. Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik het anders moet noemen. Het papier is van Maja design. de Nestabilitie die ik gebruikt heb heet Picot edge circles.  de randjes zijn een dynamicmal.  De stempel een nieuwe uit de magnoliaserie Sweet christmas . De bloemen zijn van een pons van Nellie Snellen. De sneeuwvlokken zijn van Martha stewart. De swirl en het label zijn van Magnolia.  Ik ga weer gauw verder want mijn ideeen zijn nog niet op. Ik moet me alleen vandaag gaan voorbereiden voor de training die ik morgen aan mijn collega's ga geven. Ik ben een tijd terug gevraagd met een aantal andere collega's om agressie trainer te worden. Ook in de zorg krijgen wij steeds meer te maken met agressie. Het doel van de training die wij geven is hoe men kan omgaan als men met agressie in aanraking komt. Daarbij leren we ook nog wat eenvoudige manieren aan hoe los te komen als je tegen je zin wordt vastgepakt. Heel leerzaam en leuk om te doen maar dus wel werk aan de winkel vandaag voor me ondanks dat ik vakantie heb deze week. Dat kon helaas niet anders.De rest van de week heb ik natuurlijk wel lekker vrij. Woensdag ga ik lekker freubelen bij Elly,dus zat leuks in het vooruitzicht!! Allemaal weer een fijne dag toegewenst!!
liefs van Monique

9 opmerkingen:

  1. Een hele mooi kaart weer Monique ( as usual ;-) )
    En lekker gezellig hoor, dat je woensdag komt freubelen, ik heb er zin in!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje monique, heel mooi papier en mooi ingekleurd
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een leukert!!
    Heel leuk gedaan.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart en heel veel plezier bij Elly,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi MONIQUE

    Wat een prachtige kaart.
    schitterend van kleur.
    Super leuk model.
    Heb woensdag een gezellige freubeldag,veel plezier en gezelligheid voor beiden gewenst.


    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een verrassend leuke en mooie kaart in warme kleuren,super!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,

    wat een schattig kaartje weer, net als die hieronder trouwens, die vind ik ook geweldig!
    Heerlijk zeg, dat je een weekje vrij bent. Lekker freubelen of knutselen. Misschien heb je nog tijd om te scrappen...;)
    Geniet er lekker van en veel plezier woensdag in Strien! Succes met de training!

    Liefs van Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, wat een ontzettend mooi kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Monique,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!