maandag 31 oktober 2011

En nog een kerstkaartje





hoi allemaal,
Het is weer even geleden dat ik een kaartje heb gepost . Ik had een paar weken geleden een soortgelijk kaartje op een duits blog gezien.( http://wenchespapirverden.blogspot.com)  Omdat ik het model erg leuk vond ben ik  gaan proberen het na te vouwen. Het heeft me een hele avond en een heleboel papier gekost maar ik ben eruit gekomen. Ik heb mijn kaartje aangekleed met het o,zo mooie Maya papier. Het stempelafdrukje is van Magnolia van vorig jaar weer gestempeld op craftpapier en ingekleurd met derwents. Op het randje bont van de muts  en de pompoen heb ik white flock gestrooid en het is nu net fluweel. De achtergrond waar Tilda op zit is een Nestie die ik van elly heb geleend. ( Ze heeft er genoeg om uit te kiezen!!)De sneeuwvlokken zijn uitgeponst met Martha stewart ponsen en de  mal onder de tekststempels van L.O.T.V. is een creatable. Vanachter een lintje en klaar was ik!!
Groetjes weer !! liefs van Monique

9 opmerkingen:

  1. OOH hij is super geworden joh. Zoo leuk!!
    (ik heb hem nog steeds niet af ;-)

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig geworden.
    Heel leuk model ook.
    Schandalig Elly!!haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf kaartje, heel mooi, leuk modelletje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het heeft dus wat tijd en papier gekost maar nu heb je ook een prachtige creatie.
    Supermooi......

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi kaartje monique schitterend papier en heel mooi ingekleurd
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mooie kaart MONIQUE.
    Echt super lief.
    Heel mooi model.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke creatie, Monique. Echt een mooi model met een leuke stempel.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supercreatie! Knap werk hoor, om het zonder patroon na te maken van de foto. Ik vind hem hartstikke gaaf met dit papier en de details zijn prachtig!

    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie creatie, heel mooi zo met de kleuren.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!