maandag 3 oktober 2011

Merry Christmas

Hoi allemaal,
Vandaag een kaartje met  kerststempels van vorig jaar van Magnolia.( Tilda en de tekst)  Zien jullie ook al zo uit naar de nieuwe kerstserie ? Ik heb op diverse blogs al wat  van de nieuwe serie voorbij zien komen en ze zijn  weer hardstikke leuk.  Van mij mogen ze komen!! Zeker  nu ik helemaal in de kerstkaarten sfeer ben. Het papier  dat ik voor de kaart heb gebruikt is wel nieuw ; van de kerstserie van Maya design. Ik ben helemaal weg van dat paier en heb op de demo-dagen van Doe@ding dan ook flink ingeslagen. De ponsen zijn van Martha Stewart. Als je goed kijkt zie je dat ik de kaart heb afgewerkt met Crystal Stickles van Ranger. Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden. Allemaal weer een fijne dag toegewenst!!
Groetjes van monique

5 opmerkingen:

  1. Hoi Monique

    Wat een pracht van een kaart.
    Echt schitterend mooi.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kerstkaartje heb je gemaakt,ik heb ook flink het maja papier ingeslagen bij marlous, vind het geweldig mooi papier
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje zeg!
    Leuk dat ik je heb geproken bij de demodagen.
    Groetjes,
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie weer Monique!
    Je hebt de vaart er weer in ;-)
    Wat was het weer heerlijk hè, zaterdag?

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart met prachtig Maja papier en een hele leuke magnolia. Die mag dan wel van verleden jaar zijn maar ik heb het nog nooit gezien. Een schitterende geheel heb je gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!