maandag 30 september 2013

Gewonnen!!

                     Hoi allemaal,
Ik kreeg vanmorgen zo'n lief bericht waar ik heel erg blij mee ben en dit even met jullie wilde delen.
Er worden regelmatig op diverse blog candy's of give- aways uitgeschreven en net als jullie waag ik nog wel eens een gokje door dan mee te doen. Zo ook bij de verrassings give-away op het blog van Scarborough fair ter ere van haar vernieuwde webshop!! Jullie moeten maar eens een kijkje bij haar nemen want ze maakt fantastisch mooie spullen. Een aanrader als je houdt van Frans/Scandinavische stijl van inrichten!! Hierbij de link naar haar blog:  http://scarborough--fair.blogspot.nl
 De give-away was een verrassing maar op deze plaatjes kunnen jullie zien wat ik gewonnen heb!!
Ik vind het zo mooi!! Ben zo blij!! Ik ga er zeker een mooi plaatsje voor vrijmaken in mijn huis!!
Anita mocht je deze post lezen!! Je hebt mij echt heel blij gemaakt!! Dank je wel hiervoor!!

1 opmerking:

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!