maandag 8 augustus 2011

Eindelijk ook een blog!!

Er is al zo vaak naar gevraagd waarom ik geen blog heb en nu is er toch een ontstaan.
Het was helemaal niet de bedoeling want ik probeerde eigenlijk een reactie te geven op iemands blog maar zoals gewoonlijk werd mijn wachtwoord niet geaccepteerd.Dit gebeurt me heel  veel en ik heb geen flauw idee hoe het komt.Maar goed nu heb ik dus een blog. Ik als digi-beet  een eigen blog!!.hoe het nu verder moet weet ik nog niet maar ik ga mijn best doen regelmatig mijn creaties te laten zien.
groetjes van monique

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk je hebt een blog!! Heel veel plezier ermee en ik ben benieuwd naar al het moois wat je gaat maken! Gaandeweg wordt het allemaal makkelijker hoor. Ik ben ook een geen computer techneut, maar het is me ook gelukt!hihihi

    succes!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, welkom in Bloggersland! Je bent toch maar mooi al zover gekomen dat je nu een blog hebt, dus een echte digi-beet ben je al niet meer. ;)
    En je zal het zien...het wordt steeeeeeds leuker!
    Ben natuurlijk meteen volger geworden.
    En nu maar wachten op je creaties, ben heel benieuwd hoor! Succes ermee.

    Liefs,
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeey Monique!!
    Wat gaaf dat je nu ( ook al ging het per ongeluk haha) ook een blog hebt. Nou je zult zien dat het allemaal goed komt hoor. Al doende leert men. Zo hebben wij het ook geleerd. En je hebt natuurlijk ons ( Jeannette en mij) als super wizzkids, dus dat gaat helemaal goed komen ;-).
    Je kan altijd bellen hoor, dan leiden we je door het digibos heen ;-)
    Ik wacht met smart op je eerst gepostte kaart!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Witaj w blogowym świecie. Zajrzałam tu dzięki Elly. Piękne prace, na pewno będę do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam Asia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!