dinsdag 22 januari 2013

Er zijn er twee jarig,hoera,hoera,

Hallo allemaal,
Afgelopen twee dagen was het feest in huize Waterman. Ikzelf had het genoegen om afgelopen zondag een jaartje ouder te mogen worden en gisteren werd mijn oudste zoon al weer 22 jaar. Omdat een hoop van onze familie buiten de stad wonen hebben we ons feestje afgelopen zondag gevierd. Een beetje dubbel omdat we onze Banjer nog zo enorm missen en het de eerste verjaardag zonder hem was maar met alle familie en vrienden hebben we er toch een fijne dag van gemaakt. Remco en ik werden door zijn vriendin Melanie verrast met een heerlijke chocoladetaart die je op de foto ziet. Lief hè en ook nog eens lekker!!
Ik ben ontzettend verwend;  Van mijn lief kreeg ik een externe harde schijf. Met de kerst is onze computer gecrasht en daarbij zijn we heel wat foto`s kwijt geraakt.Dat zal me nu niet meer gebeuren want elke foto die ik maak zet ik gelijk op de harde schijf. Verder lieve beeldjes van Engeltjes waarvan mijn jongste zoon weet dat ik die erg leuk vind. Verder boeken,thee, lekker badspul, cd's heerlijk ruikende voorjaarsbloemen en van mijn vader een lief bloemstukje( Verzorgd door mijn oudste zus omdat mijn vader door zijn dementie er geen erg meer in heeft)
geld en prachtige kaarten De mooiste van mijn dinnetje Elly die hem natuurlijk zelf had gemaakt. Bedankt lieve din. Kortom ik ben enorm verwend. Ik was nog druk bezig met een borduurtje Happy  birthday maar ik heb dit helaas niet afgekregen. Geeft niets want begin maart is mijn jongste zoon jarig en dan kan ik het die dag laten pronken in de kamer. Tegen de tijd dat het af is laat ik het nog wel eens zien.
Leuk dat jullie even langs zijn geweest. Allemaal een fijne dag toegewenst!!
 liefs van Monique

3 opmerkingen:

  1. Hee lieve din,

    Nogmaals van harte, en ook met je zoon natuurlijk! Fijn dat je ondanks het gemis van Banjer toch nog een hele fijne dag hebt gehad!!

    liefs, en tot snel
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Als nog van harte gefeliciteerd en zeker ook je zoon en wat ben je lekker verwend met al die mooie lieve dingen!
    En nu er steeds van blijven genieten
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaartjes erbij!
    Fijn dat je toch een mooie dag had ondanks het verdriet dat er nog is, maar , wat ben je ook heerlijk verwend:)
    Een mens krijgt altijd wat hij verdient hè :)
    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!